sobota, 13 kwietnia 2013

NASZYJNIK Z PŁYTY CD!

Jakoś duch mnie opuścił wczoraj i nie miałam weny ,żeby robić bukiet to pomyślałam ,że wykonam sobie jakąś ozdobę na dzisiejsze urodziny Wujka Darka:)
Widziałam różne rzeczy zrobione z płyty cd, więc pomyślał, że ją wykorzystam.
Nie jest to takie proste, na chyba 10 płyt jakie pocięłam, nadawała się jedna ,nie pomogło nawet gotowanie, odchodziła folia albo się strzępiła.
Gdy miałam pociętą płytkę to już poszło szybko:)
Efekt???

Mi się podoba pasuje mi do koszuli:)
Miłej zabawy kochani:)

Potrzebujemy:
1.stare cd i dowolne ozdoby
2. nożyczki
3.dowolny materiał i trochę filcu
4 .klej na gorąco
5. tasiemkę


Somehow, the spirit has left me yesterday and I had no inspiration to make a bouquet that I thought that I would do themselves a decoration on today's birthday Uncle Dark :)
I've seen things done with CDs, so he thought that it will use.
This is not as easy as you think I cut 10 discs, gave up one, did not help even cooking, peeling foil or a shredded.
When I cut into the plate is already gone soon :)
The effect of?

I like the shirt fits me :)
Have fun folks :)

We need to:
1.stare cd and any decorations
2 scissors
3.dowolny material and some felt
4. hot glue
5. tie






Zaczynamy od pocięcia płyty na różne figury geometryczne.
Start by cutting the plates in various geometric figures.


Na kolejnej szkicujemy kształt naszego naszyjnika...
The next sketch the shape of our necklace ...


...i wycinamy go.
... and cut it.


Na materiale odrysowujemy (z zachowaniem  marginesu na podklejenie) nasz naszyjnik, ja wybrałam pastelową kratkę:)
The material we draw (with a margin for stuck down onto) our necklace, I chose a pastel box :)


Filc wycinamy zgodnie z naszym szablonem.
Felt cut according to our template


Gdy mamy już wszystko to jedziemy z klejem.
Once we have all that go with glue.







Ozdabiamy według uznania .
Decorate as desired.


GOTOWE:)
MOŻEMY SIĘ CIESZYĆ NASZYM NOWYM DZIEŁEM
SASASA

READY :)
We enjoy sharing our new
sasasa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz