wtorek, 9 lipca 2013

Kołnierzyki z filcu- coś z innej beczki.

Od dziecka mam milion pomysłów na minute przez to bardzo szybko się nudzę i nie umiem się skoncentrować na robieniu jednej rzeczy.
Przez to własnie powstały dwa kołnierzyku które wykonałam z filcu.
Szablon narysowałam od ręki wycięłam z kartki i tak długo mierzyłam, aż moim zdaniem był idealny:)Potem ozdobiłam i gotowe:)

Aztecki kołnierzyk.

Bardzo lubię ten motyw sama posiadam spódniczkę i spodenki azteckie,do których ubieram zwykłą białą bluzkę.Brakowało mi tego czegoś...
No to zrobiłam sobie naszyjnik i mam teraz  fajny komplet:)

Te kolorowe aplikacje są z filcu i eko-skory. 

Aztec.


Kołnierzyk Aztec z filcu.

Spódniczka Aztec .

Aztec outfit 



Moda na azteckie wzory.

Sukienka Aztec.

Moda na etno.


Elegancki kołnierzyk.

Taki sobie na specjalne okazje:)

Elegancki kołnierzyk z filcu.

Kołnierzyk diy.

Kołnierzyk cappuccino.

Poniżej inne fajne kołnierzyki :)


Kołnierzyki outfit.

Kołnierzyki diy.

Kołnierzyki na specjalne okazje.

Kolnierzyk bardzo prosty do zrobienia.

Ozdobne kołnierzyki.



3 komentarze: