wtorek, 13 sierpnia 2013

Jak zrobić naszyjnik ? 30 sposobów na tanie i efektowne ozdoby.



 Po wczorajszym ogromnym sukcesie posta o robieniu bransoletek,postanowiłam zrobić jeszcze jeden o robieniu naszyjników i wisiorków.

Znalazłam i zebrałam prawie 30 sposobów na super naszyjniki ,nie raz robione tak naprawdę z niczego.

Jest to mój ulubiony element biżuterii,wiem ile kosztują nawet te najprostsze modele naszyjników w sklepach,ale po co, moje kochane przepłacać zróbmy sobie same naszyjnik!!!
 Nie dość, że na pewno będzie piękny to jeszcze sylwetka nam się wyprostuje,bo będziemy chodzić dumne jak paw, gdy polecą komplementy :)


Zapraszam nie tylko do oglądania,ale i zachęcam do działania :)







Jak zrobić naszyjnik z filcu.



Jak zapleść naszyjnik-kolejność wiązania.


Naszyjnik ze wstążki i koralików.


Jak zrobić naszyjnik DIY

Jak zrobić naszyjnik z łańcuszka i skórzanych serc.

Jak zrobić oryginalny wisiorek z łańcuszka.

Jak zrobić bransoletkę.

Fajny sposób także na naszyjnik.

Naszyjnik z Love-jak zrobić.

Naszyjnik z otwieraczy do puszek.

Jak zrobić miętowy naszyjnik.

Jak zrobić miętowy naszyjnik ze złotymi dodatkami.

Naszyjnik ze wstążki i podkładek.

Jak zrobić naszyjnik ze starych guzików.

Super pomysł także na naszyjnik.

Jak zrobić retro naszyjnik.

jak zrobić pastelowy naszyjnik.


Naszyjnik ze skórzanych trójkątów.

Jak zrobić neonowy naszyjnik.

Pomysł na geometryczny naszyjnik.

Super pomysł na naszyjnik diy z łańcuszka i muliny.



Pomysł na etno wisior aztecowy :)


















10 komentarzy:

  1. Fajnie, że zbierasz takie pomysły i pokazujesz. Mogą stanowić inspirację

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są ładne, ale takiego, jak pierwszy, nigdzie jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś takie koraliki z ostatniego zdjęcia? ile ich musiałaś mieć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To są te drobne koraliki,kupisz je w każdej pasmanterii, w środku muszą mieć srebrna farbę,żeby nie były matowe.Najlepsze są koraliki Toho moim zdaniem masz tu link do nich http://www.korallo.pl/wybor-kolorystyczny/pomaranczowy,423/koraliki-toho-round-11-0-ceylon-apricot,11163.html 10 gram to taki mały woreczek, trzeba by mieć ze 2-3 takie woreczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te naszyjniki! Wiesz, wymyśliłam ostatnio taki ciekawy wisiorek i go zrobiłam. Moja mała siostra kupiła sobie(właściwie ja jej kupiłam a ona wybrała) kiedyś takie malutkie kubeczki i talerzyki, naprawdę maciupeńkie ze 3cm z porcelany. Ale potem przestała się bawić, więc wzięłam taki jeden kubeczek i go fajnie ozdobiłam. Najpierw trzeba go pomalować złotą farbą albo jakąś inną i ozdobić lakierami np.do paznokci i wypełnić małymi kolorowymi kamyczkami (mogą być też przezroczyste,brązowe tak jakby herbata). Na środku gdzie był pęknięty i była plama od kleju przykleiłam mały wisiorek taki z kwiatkiem z brylancików. Wyszedł bardzo ładny i łatwy. Naprawdę Ci go polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne naprawde super

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne ozdoby, i można je samemu zrobić. Pozdrawiam
    kkrysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Za cholerę nie umiem zrobić tego naszyjnika z białego sznura, gdzie jest pokazany kierunek splotów:/ Jeśli możesz... na wiolkatomala@wp.pl/. Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne<3 koniecznie muszę wypróbować Twoje propozycje. Sama robiłam na blogu ostatnio naszyjnik z tshirta. Może nie jest tak efektowny jak Twoje, ale i tak jestem z niego dumna :-D

    OdpowiedzUsuń