czwartek, 31 października 2013

Jak zrobić różę z filcu - broszka krok po kroku.

Hej kochani.

Wszystko co umiem nauczyłam się z książek i internetu, dzięki talentowi do znajdywania ciekawych propozycji :)Szukam,szperam czasem trafiam na ciekawe pomysły tak jak dzisiaj.
Pomyślałam ,że nie będę samolubna i pokaże Wam fajny sposób na piękny kwiat z filcu, który znalazłam na tym blogu klik.



Jak zrobić róże z filcu


Jest tam filmik jak dokładnie zrobić róże i szablon do ściągnięcia w formacie pdf.

kwiaty z filcu


Śliczne prawda??

Ja go na pewno wykorzystam do moich nowych opasek :)

Buziaki i miłego dnia :*

kwiaty z materiału



2 komentarze:

  1. Jesteś wielka;-) A ja właśnie szukam inspiracji na jakieś filcowe broszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokażę mamie! Ona to dopiero potrafi wyczarować cuda z filcu :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń