niedziela, 17 listopada 2013

Jak uszyć torebkę z filcu- ciąg dalszy :)

Cześć kochani.
Chciałam Wam dzisiaj pokazać kolejną torebkę, uszytą na zamówienie.
Powstała z niebieskiego filcu o o grubości 4 mm jednostronnie impregnowanego- co zapobiega wchłanianiu wilgoci.
Łańcuszki i ćwieki są srebrne,a kieszonka  w środku i ozdobne akcenty po bokach z szarego filcu.
Tym razem ćwieki są kwadratowe i nieco większe.


Niebieska torebka z filcu.

Jak uszyć torebkę z filcu.

środek torebki.

Torebka z filcu diy

Jak dokładnie uszyć ta torebkę dowiesz się w moim poście tutaj


Samo szycie idzie mi już bardzo sprawnie.Mając szablon torebki, wykrojenie i zszycie to już przyjemność.
Bardzo to lubię , super odskocznia od delikatnych opasek i ciepłych kominów :)

Codziennie testuję nowe pomysły,igły czy nici.Powiem szczerze kupiłam igły do jeansu-miały być lepsze do szycia filcu-ale nie sprawdziły się za dobrze.Są za grube i przy gęstości filcu 600 moja maszyna bardzo się męczyła. O wiele lepiej szyje się moim zdaniem cienkimi igłami.
Testowałam ostatnio igły do szycia dzianin 75 i powiem Wam rewelacja. 
Przetestowałam także nici do skór- drogie ,ale super idealnie się nadają na zszywanie boków i dna torebki.
Są bardzo mocne i grube.Tego to chyba i tajfun nie zerwie. :)
Także nie zrażamy się kochani i testujemy,próbujemy,jak widać każdy musi mieć swój sposób;)



A oto wszystkie moje torebki które uszyłam jak na razie :)


Niebieska ze złotymi stożkami i łańcuszkami.
Więcej o niej tutaj


Czerwona ze srebrnymi kwadratowymi ćwiekami i bez łańcuszków.


Moja pierwsza torebka.
Jak ją uszyć dowiesz się tutaj




No i moja ulubiona:)
Szary kuferek ze złotymi stożkami.
Więcej o niej tutaj


Buziaki i miłej niedzieli :*




3 komentarze:

  1. Na prawdę urocza i przykuwająca uwagę :)
    Podoba mi się szczególnie niebieska wersja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post;) Niestety nie mam cierpliwości do szycia...
    Czy sprzedajesz torebki może gdzieś na allegro? Chętnie bym się skusiła na tą pierwsza tylko ze złotymi dodatkami!
    SUPER!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! WOW!
    A ja zapraszam Cię do siebie, na mojego bloga, gdzie znajdziesz nowinki modowe, wywiady oraz ciekawe publikacje. Mam nadzieję, że zajrzysz :) http://www.tinycarrie.com/

    OdpowiedzUsuń