czwartek, 9 stycznia 2014

Nowy model szarej torebki z filcu - dużo kieszonek, zamek, pasek na ramię i ozdobny brelok :)

Witajcie.
Święta i sylwester za nami, z czego się bardzo cieszę, ponieważ kompletnie nie miałam czasu na nic.

Dużo szyłam, a nie miałam czasu Wam pokazać.
Dzisiejsza torebka już została wysłana do swojej nowej właścicielki.
Jest to troszkę zmodyfikowana wersja podstawowej "Sookie ", ponieważ na życzenie klientki dodałam zamek i pasek na ramię.
Standardowo ma trzy kieszonki i w środku wszytą smycz na klucze:)

Od siebie dodałam mała niespodziankę, która mam nadzieję się spodoba....:)
Jest to breloczek serduszko, które można przypiąć do zamka ,z przodu do specjalnie dodanej zawieszki lub z boku.
Tak mi się spodobała, że już zamówiłam filc dla siebie :)

Torebka z filcu.

Jest to trzecia odsłona tej torebki, dwie poprzednie możecie zobaczyć poniżej :)

A Wam która się najbardziej podoba??


Jak uszyć ten model torebki dowiecie się w moim poście tutaj:



Jak uszyć torebkę z filcu.

Wersja bez łańcuszków, więcej o niej tutaj:



Jak uszyć torebkę z filcu.


W tym poście chciałam Wam także pokazać jak wszyć zamek do torebki z filcu.


Ja zawsze wszystko czego potrzebuję, przygotowuje sobie wcześniej,żeby podczas pracy ,nie latać po domu i nie szukać :)

Konkretnie do tej torebki potrzebowałam zamek o długości 35 cm.
Z filcu wycięłam dwa paski o szerokości 2 cm i długości takiej jak zamek, oraz mały prostokąt na zakończenie :)

Najpierw przyszyłam ten mały prostokąt ,składając go na pół , a potem wzdłuż zamka paski z filcu.

Tak przygotowany zamek z  wszyłam do torebki.
Ja najpierw przyszyłam go do jednej strony torebki ,przed zszyciem jej boków, żeby było prościej.
A gdy torebka była gotowa,przyszyłam drugą stronę.












A poniżej jeszcze kilka zdjęć gotowej torebki :)

Posiada trzy kieszonki, w środku smycz na klucze i ozdobny brelok.

Torebka z filcu.

Duża torebka z filcu



Filcowe serduszko.

Ozdobny breloczek.


Czekam na Wasze komentarze i pozdrawiam :*





8 komentarzy:

  1. Siwa wg mnie najładniejsza, bo ja lubię szaruchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szara - zdecydowanie mój kolor... chociaż ten granat, czy tam kobalt - też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy mi się podobają.Śliczne wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear,
    nice blog and great post! If you want, we can follow each other. Let me know, follow me and I will follow you back! :)

    My blog is here http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglada a to serduszko jest ładnym akcentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta moja terebeczka jest naprawde śliczna , nie tylko na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę ,że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń