sobota, 31 sierpnia 2013

WYNIKI KONKURSU :)

Wczoraj zakończył się mój pierwszy konkurs,już teraz mogę powiedzieć ,że na pewno nie ostatni.
Chciałam wszystkim uczestnikom bardzo podziękować za udział, a było ich aż 53 :)
Losy wypisywałam ręcznie,troszkę to trwało.Losowała moja Lena, która bardzo dzielnie mi dziś pomagała.

A więc do rzeczy....

Nagrodę główną,czyli 50 złoty do wykorzystania na zakupy w moim sklepie otrzymuje : 

Magda Wrona

Nagrody NIESPODZIANKI otrzymują:

Joanna z Polski
Magda R
Kinga Piasecka

Serdecznie gratuluje, jutro wysyłam maile z potwierdzeniem wygranej i z prośbą o podanie adresu do wysyłki:)

Dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. o jak fajnie, ja się tu znalazłam, Kinga :):))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwym osobom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak się cieszę, że szczęście mi dopisało :)
    Mój dzisiejszy dzień zapowiada się bardzo dobrze.
    Dziękuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo xd Strasznie się cieszę ! Z niecierpliwością czekam na meila :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do nagrody LBA. Więcej informacji na moim blogu: http://trochemagii.blogspot.com/2013/09/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam twój blog do nagrody LBA. Więcej informacji znajdziesz tu: http://agart-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń