piątek, 6 września 2013

Jak uszyć torebkę - 20 kursów diy .


Witajcie kochani.Ku mojej wielkiej rozpaczy lato dobiega końca,znów będzie szaro i zimno:(
Mając własnie to na uwadze zrobiłam mały rekonesans mojej szafy i doszłam do wniosku,że zakupy na nadchodzący sezon jesienno-zimowy będą spore :) Kurtka, nowe spodnie i kilka fajnych koszul czy bluzek by się przydało.Nie mówię na głos o butach,których mi  zawsze brakuje:)

Ale najbardziej to chciałabym mieć nowa torebkę.W fajnym wesołym kolorze,żeby sobie ocieplić te nadchodzące chłody. Pomyślałam ,że ją sobie uszyje:)
Tak postanowione,zamówiłam na allegro granatowy filc i różową alkantarę.

Uszyje dwie:)a co :)

Nie mam o tym zielonego pojęcia,ale jak zwykle dyżo o tym czytałam i coś tam już wiem:)

W przyszłym tygodniu materiały przyjdą to będę działać.

Tym czasem chciałam Wam pokazać różne wzory torebek,które można uszyć samemu w domu.
Wzory są do opanowania,wystarczy troszkę chęci i czasu.

Jeśli chcesz wiedzieć jak uszyć torebkę zapraszam do oglądania i działania oczywiście:)

Dla zachęty dodam ,że jak nie spróbujecie to nie będziecie wiedzieć, czy się do tego nadajecie, czy nie.


A co do torebek,jak nie wyjdzie to się nic nie stanie,a jak wyjdzie to radość i duma będzie wielka.

Zapraszam i pozdrawiam :*

Jak uszyć torebkę.


1.Jak uszyć torebkę worek -  klik


2.Jak uszyć torebkę z marszczeniami - klik



3.Jak uszyć tęczową torebkę - klik



4.Jak uszyć torebkę ze starych jeansów - klik


5.Jak zamocować skórzane rączki do torebki klik


6. Jak zrobić kopertówkę -szachownicę-klik
Bardzo fajny hiszpański blog diy, warto się porozglądać polecam :)


7.Jak uszyć taką torebkę - klik




8.Ta torebka mnie tak zauroczyła ,że szukałam pół dnia jak ja zrobić i znalazła ;)
Kurs jest na papierowa wiklinę, ale schemat jest ten sam :) klik


Prawda ,że cudna :)


9.Jak uszyć prostą torebkę klik





10.Jak uszyć torebkę idealną na piknik klik







11.Skórzana kopertówka diy



12.Jak uszyć jeansową torebkę



13.Fajny pomysł na ozdobienie starej czarnej torebki klik



14.Jak uszyć torebkę- kuferek.


15.Jak uszyć prosty kuferek.



16.Jak zrobić torebkę - worek.




17.Jak ozdobić torebkę w panterkowy wzorek.



18.Torebka z zamków.




19.Jak ozdobić torebkę.





20.Jak uszyć torebkę na ramię- klik



21.Jak uszyć torebkę poniżej klik

Jak uszyć dużą torebkę.


Jak uszyć torebkę.


22. Jak uszyć torebkę ze swetra.

23.Jak uszyć torebkę worek- link do samouczka tutaj

Torebka worek diy

24.Torebka w paski mini-poradnik tutaj


25.Śliczna torebka z filcu zapraszam na super Polski blog klik

Bardzo czytelny samouczek, wszystko pięknie opisane.



26.Mój kurs na torebkę z filcu klik




27.Kolejny kurs mojego autorstwa na torebkę z filcu klik



28.Bardzo prosty sposób na świetny worek - tutorial bo angielsku , wszystko widać na zdjęciach :)

Samouczek tutaj

jak uszyć torebkę worek


29. Zielono- niebieska torebka jak ja uszyć dowiesz się tutaj klik

Torebka DIY

30.Bardzo prosta torebka, a efekt super.

wykrój torebki
  31.Kopertówka DIY


32. Wykrój torebki.


33. Jak uszyć taka torebkę dowiesz się tutaj klik


34.Ze starego swetra :)





35.Piękna torebka instrukcja jak ją uszyć tutaj


Nie macie już dość :)

Ja nie :)

36.Jak uszyć torebkę worek z eko-skóry klik 


37.Bardzo elegancka torebka- samouczek tutaj




38. Duuuża torba-klik



39.Prosty kuferek klik












12 komentarzy:

  1. extra...napewno skorzystam...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły super wykonanie . Jesteś dla mnie inspiracją -dzięki .Na pewno często będę cię odwiedzać.Pozdrawiam Zdzisława Mnie znajdziesz na facebooku Zielińska Zdzisława

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie. Podziwiam za cierpliwość w szukaniu i dziękuję za podzielenie się znaleziskami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zasiadam do torby nr 30. Potrzebowałam informacji na temat rozmiarów a nie tylko uszycia. Wielkie dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki bogaty wybór wzorów toreb.Pierwszy raz tu jestem no i chyba zostane troszke dłużej,nie masz nic przeciw???

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały zbiór zdjęć i linków :) Podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra. Ta lista piękności dobiła moją listę planó szyciowych :D Torba zakupowa dla męża, torba gwiazdkowa dla ośmiolatki, torba do wózka- oj nie będę już spać ; ) Dzięki za katalog torebkowych DIY

    Pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne torby na zdjęciach- szczególnie ta ze swetra- rewelacja! Jakby ktoś był zainteresowany fajnymi kursami szycia to polecam na tej stronie śledzić- http://www.siedlisko-klodno.pl/wypoczynek-i-hobby Piękne miejsce- można przy okazji wypocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda ta co wykonałaś, chciała bym i takie umieć robić. Zapisałam sobie do zakładek na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń