czwartek, 16 stycznia 2014

Darmowy kurs tworzenia biżuterii cz. 1 - jak zrobić bransoletkę DIY.

Cześć kochani.

Przygotowałam dla Was serię postów na temat tworzenia biżuterii, tak żeby każdy mógł nauczyć się czegoś nowego.

 Jeżeli planujesz sprzedaż swojego rękodzieła w internecie, chcesz zarabiać na tworzeniu biżuterii to ten post na pewno przyniesie ci mnóstwo inspiracji i pomocy w jej wykonaniu.

Dzisiaj skupiłam się na bransoletkach- razem z poprzednimi moimi postami znajdziecie ponad 200 sposobów na ich wykonanie.
Są to inspiracje których jeszcze Wam nie pokazywałam.


Zapraszam.




Jak zrobić modna bransoletkę ??


Bransoletka diy

Zaplatanie i makrama to świetne sposoby na tworzenie biżuterii.

Bransoletka jak zrobić

Pamiętacie cygańskie bransoletki z dzieciństwa??
Teraz możemy je kreatywnie wykorzystać.




Diy


Poniższy model bransoletki podoba mi się bardzo :)



makrama biżuteria diy

Ze sznurka i koralików można stworzyć prawdziwe cuda.


Jak zrobić bransoletkę.


bransoletka diy

Bransoletka jak zrobić

 Mulina - kto jej nie ma w domu??






kurs tworzenia bizuterii

W internecie jest mnóstwo sklepów z półfabrykatami do tworzenia biżuterii.


Darmowy kurs diy



Na początek warto wykorzystać to co mamy w domu -  stare guziki, włóczki, cyrkonie,koraliki, sznurki...


Bransoletka makrama -jak robić.
































Poniżej znajdziecie moje poprzednie posty o tworzeniu biżuterii.

Już wkrótce kolejne części kursu :)

Pozdrawiam i zyczę miłego dnia :)








6 komentarzy:

  1. za biżuterię się - na razie - nie biorę ;) (chociaż gdzieś pisałam, ze za rysunek też nie, a już wczoraj oglądałam książki o nauce rysowania), ale cieszę się Twoim blogiem... że tak bezinteresownie dzielisz się pomysłami, ze Ci się chce pogrzebać w necie i jeszcze to potem umieścić w jednym miejscu :) to dla mnie prawdziwa inspiracja!
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga:-) Zawsze coś ciekawego tu znajdę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie dziewczyny,że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić sobie biżuterię :) Twoje pomysły są bardzo ciekawe i z kilku pewnie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie. Zwłaszcza makrama mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzien dobry 😊 czy mogłabys pokazać jak robi sie bransoletkę z kokardka w stylu lilou ?

    OdpowiedzUsuń