poniedziałek, 1 lipca 2013

Liebster Blog- moje pierwsze wyróżnienie :)

Bardzo się cieszę z mojego pierwszego wyróżnienia od Kaśki L i jeszcze raz dziękuje:)


Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Kaśki L:


1. KAWA CZY HERBATA?
 Oczywiście kawa rozpuszczalna biała z cukrem.

2. GÓRY CZY MORZE? 
W Polsce góry-morze za granicą.

3. SPÓDNICA CZY SPODNIE?
Spódnica.

4. SZPILKI CZY TRAMPKI?
Trampki.

5. KSIĄŻKA CZY FILM?
Książka jak jestem sama,film jak mam kompana:)

6. KOT CZY PIES? 
Pies.

7. ULUBIONA PORA ROKU?
Lato

8. ULUBIONE DANIE?
Pierogi z truskawkami.

9.KUCHNIA POLSKA CZY WŁOSKA?
Polska

10. SPACER CZY ROWER?
Spacer

11. KĄPIEL WODNA CZY SŁONECZNA?
Najpierw słoneczna potem wodna:)

Ciężko mi będzie znaleść blog z mniejszą liczba obserwowanych, ale jak coś znajdę ciekawego to dam znać:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz