poniedziałek, 1 lipca 2013

Opaski dziewczęce z kwiatkami z filcu.Kwiatki kanzashi.


Kanzashi to japońskie ozdoby do włosów w kształcie kwiatów wykonane z materiału. 
Dla niewtajemniczonych jest to takie origami, tylko że nie w papierze, ale w materiale. 
Bardzo proste do zrobienia, wystarczy troszkę cierpliwości.

Kurs jak robić takie kwiatki znajdziecie tutaj.

Ja oczywiście moje kwiatki kanzashi wykorzystałam do zrobienia opasek dla małych dziewczynek.
Kwiatki wykonałam z kolorowego filcu.

Cała technika jest bardzo inspirującą i bardzo mi się spodobała.

Oto efekty dzisiejszej pracy, krótkiej bo moje dziecko ma wakacje:)


Opaski z kwiatkiem kanzashi.

Kolorowe kwiatki kanzashi.

Kolory letnie i pastelowe.

Do środka można dodać ozdobne koraliki czy perełki.

Średnica kwiatków to 8 cm.




Tęczowy kanzashi.

Filc super się nadaje do tej techiki.

Na głowie dziecka będą wyglądać super.




W tym kwiatku zszyłam ze sobą boki.




Opaski dziewczęce-reszta dzisiejszych pomysłów.


Trochę poważniej tez czasem trzeba.

Nowy wzór na kwiatki z filcu.

Kwiatek z niebieskim motylkiem.

Opaska dla małych dziewczynek.


Standardowe kolory dla dziewczynek.


Żywa i bardzo oryginalna opaska.


Połączenie trzech kwiatów z filcu.

Bardzo wiosenna kolorystyka opasek.


Pozdrawiam wszystkich i dobranoc :*




4 komentarze:

  1. Fajne kolorki, przykuwają oko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne opaski. Ilość możliwych wzorów jest zadziwiająca!
    Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. witam! bardzo piękne opaski. chciałabym zapytać to do czego doczepiasz te kwiatki co to jest? zwykła kolorowa guma? czy jakaś specjalna opaska? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę Cie prosić o odpowiedź na maila anta81@wp.pl

    OdpowiedzUsuń